Grafik zajęć

NOWY GRAFIK OBOWIĄZUJE OD LIPCA

Godzina PONIEDZIAŁEK WTOREK ŚRODA CZWARTEK PIĄTEK SOBOTA
9:00 ABT + PŁASKI BRZUCHgodz. 09.15
10:00
11:00
16:15 ABT + PŁASKI BRZUCH** FITBALL**
17:15 BODYSTEP** PILATES* PILATES* CELLUSTOP** NOWOŚĆ
BODY FLOW PILATES*/**
18:15 ZUMBA PILATES MIX* STEP** JOGA LATINO FIT
19:15 ABT + PŁASKI BRZUCH
**
ZDROWY KRĘGOSŁUP ABT + PŁASKI BRZUCH
**
TBC MIX**/*** ABT + PŁASKI BRZUCH**
20:15 FIT & BURN** ZUMBA

STOPIEŃ TRUDNOŚCI ZAJĘĆ:

*    dla początkujących **    dla średnio zaawansowanych ***  dla zaawansowanych

Istnieje możliwość telefonicznej lub osobistej rezerwacji miejsca na dowolne zajęcia. UWAGA: Rezerwacje są kasowane na 5 minut przed rozpoczęciem zajęć.

OPIS FORM AKTYWNOŚCI RUCHOWEJ

NOWOŚĆ : BODY FLOW PILATES

To zajęcia łączące elementy Fitnessu z Pilatesem.
Zawierają również elementy treningu funkcjonalnego oraz prozdrowotnego. Forma ta w ciekawy sposób łączy dynamikę Fitnessu z precyzją i płynnością Pilatesu. Nie ma skoków ani podskoków, dzięki czemu nie obciążamy kręgosłupa, kolan ani bioder.
Zajęcia prowadzone są w formie flow, czyli płynnej, harmonijnej oraz przyjemnej, ale naprawdę aktywnej. Tętno utrzymywane jest na poziomie pozwalającym spalać tkankę tłuszczową oraz modelować sylwetkę, ale także wzmocnić wydolność układu krążenia.
Zajęcia te można zaliczyć do form z kręgu zdrowy kręgosłup, pilates czy jędrne ciało.

NOWOŚĆ : TRENING OBWODOWY

To kompleksowy trening poprawiający sprawność fizyczną, wytrzymałość siłową oraz kondycję. Obwód stacyjny, podczas którego angażujemy do pracy różne grupy mięśniowe. Ćwiczenia wykonywane są z użyciem przyrządów bądź z obciążeniem własnego ciała. Liczba stacji oraz dobór ćwiczeń zależy od ilości uczestników oraz ich stopnia zaawansowania.

NOWOŚĆ : TURBO SPALANIE

KAŻDA LEKCJA BĘDZIE INNA I NIEPOWTARZALNA.
ALE NA PEWNO NIE ZABRAKNIE TABATY, TRENINGU OBWODOWEGO CZY INTERWAŁOWEGO.
W treningu tym w równomierny sposób angażuje się jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” się metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
Celem tych zajęć jest wyrzeźbienie ciała i nadanie mu sprężystości i elastyczności. W zajęciach nie występują żadne skomplikowane choreografie.

NOWOŚĆ : SMUKŁA LINIA INTERWAŁ

Specjalnie opracowany przez naszych instruktorów zestaw ćwiczeń oparty na podstawowych krokach i komendach fitness mający na celu wyszczuplenie Twojego ciała. Intensywne ćwiczenia mięśni brzucha, talii oraz klatki piersiowej wykonywane z zachowaniem i podkreśleniem wszelkich niezbędnych zasad prawidłowego ułożenia i ustawienia ciała. Zajęcia wzbogacone są o trening TABATY: Ćwiczenie wykonujemy przez 20 sekund, następnie 10 sekund odpoczywamy – to jest jedna runda. Powtarzamy ją 8 razy.

NOWOŚĆ : TABATA

Tabata w równomierny sposób angażuje jak najwięcej mięśni naszego ciała. Dzięki temu „podkręca” metabolizm i przyśpiesza spalanie tkanki tłuszczowej.
Ćwiczenia wykonuje się przy obciążeniu własnego ciała. Celem treningu jest poprawa zarówno wydolności anaerobowej (beztlenowej), jak i aerobowej (tlenowej), a co za tym idzie – zwiększenie wytrzymałości i wydolności organizmu. W związku z tym spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej jest „skutkiem ubocznym” intensywnych ćwiczeń.
Ten intensywny trening interwałowy wymyślił Japończyk Izumi Tabata. Idea tego treningu jest bardzo prosta. Opiera się na interwałach. Ćwiczenie wykonujemy przez 20 sekund, następnie 10 sekund odpoczywamy – to jest jedna runda. Powtarzamy ją 8 razy.

NOWOŚĆ : BODY STEP

To zajęcia o charakterze aerobowym połączone z ćwiczeniami wzmacniającymi na stepie. Dzięki takiemu połączeniu można w łatwy sposób poprawić kondycję, sprawność układu krążenia i oddychania, jak i siłę mięśniową. Lekcja składa się z dwóch części, w pierwszej tworzymy lekki i przyjemny układ choreograficzny. Natomiast w drugiej części modelujemy wybrane partie ciała. Trening dla wszystkich, bez względu na wiek czy stopień zaawansowania. Przeznaczenie: dla średniozaawansowanych Cel: wyszczuplenie sylwetki

NOWOŚĆ : BASIC STEP

Trening z wykorzystaniem stepu (stopnia, podwyższenia), na który się wchodzi i z którego się schodzi. Ćwiczenia spalają sporo kalorii a także wzmacniają mięśnie dolnej części ciała. Na zajęciach łączymy proste kroki w stosunkowo łatwe układy choreograficzne oraz uczymy się prawidłowej techniki wchodzenia i schodzenia ze stepu. Zajęcia poprawiają kondycję, pamięć ruchową, koordynację i poczucie rytmu. Przeznaczenie: dla wszystkich, zwłaszcza dla osób dopiero zaczynających swoją przygodę ze stepem

ABT + PŁASKI BRZUCH

Specjalnie przygotowany program, który wzmocni mięśnie pośladków, ud, a przede wszystkim brzucha. Opracowany zestaw ćwiczeń uruchamia i kształtuje głęboko położone mięśnie brzucha, dzięki czemu pozwoli Ci spalić zbędny tłuszczyk uzyskać bardziej sprężystą i elastyczną skórę brzucha. Przeznaczenie: dla wszystkich Cel: wyszczuplenie sylwetki, szczególnie okolic talii

ABT + SALSA

Na tych zajęciach czeka Cię super atmosfera i zabawa. Rozgrzewka w szybkim tempie zawierająca podstawowe kroki salsy jest świetnym wprowadzeniem do ćwiczeń wzmacniających głównie dolne partie ciała – brzuch , uda , pośladki. Spalisz tłuszczyk w innej, nowej formie zajęć. Przeznaczenie: dla wszystkich Cel: wyszczuplenie sylwetki, szczególnie okolic talii

CELLUSTOP

Celem tych ćwiczeń jest wzmacnianie miejsc, gdzie pojawia się cellulit tzw. skórka pomarańczowa. Najczęściej są to pośladki, biodra i uda, ale również ramiona, łydki i okolice brzucha. W programie tym ćwiczenia mają charakter drążący i naprzemienny. Średnia intensywność zajęć sprzyja rozbijaniu tkanki tłuszczowej oraz ujędrnieniu ciała. Przeznaczenie: dla osób średnio zaawansowanych i początkujących Cel: rozbijanie tkanki tłuszczowej, ujędrnianie ciała

CUBAN SALSA FIT

CUBAN SALSA FIT to połączenie muzyki kubańskiej, fitnessu i tańca, a przez to świetna zabawa i efektywny trening. Ten nowatorski program taneczno- fitnessowy stworzony został przez szkołę fitness Creative Porfessional Fitness oraz jedną z pierwszych w Polsce i renomowanych szkół kubańskiej salsy Torres Salsa Group. Przeznaczenie: dla wszystkich lubiących salsowe rytmy i fitnessowy wysiłek. Cel: kształtowanie sylwetki, spalanie kalorii i świetna zabawa.

FITBALL

Trening z piłką Fit Ball sprawi, że błyskawicznie wzmocni się twoje ciało. Dzięki regularnym ćwiczeniom nadasz mu wyjątkową jędrność, rozluźnisz ciało, poprawisz koordynację ruchową, utrzymasz równowagę i stabilizację. Balansowanie na piłce uaktywnia wiele grup mięśniowych – w szczególności wzmacnia mięśnie szkieletowe odpowiedzialne za utrzymanie prawidłowej postawy (np. mięśnie pleców). Ćwiczenia z piłką polecane są dla osób w każdym wieku,jednak najbardziej polecane są dla osób mających problemy z kręgosłupem. Przeznaczenie: dla wszystkich Cel: poprawa kondycji ruchowej

FIT & BURN

Jest to intensywny trening interwałowy, który ma dużo lepszy wpływ na redukcję tłuszczu, pozbycie się zbędnych kilogramów oraz wyrzeźbienie sylwetki. Metoda ta polega na przeplataniu ćwiczeń o wysokim i niskim poziomie intensywności. Prosty układ choreograficzny rozgrzewa oraz daje wytchnienie i chwilę relaksu pomiędzy poszczególnymi ćwiczeniami na partie mięśniowe.Taki trening wzmacnia serce oraz mobilizuje organizm do tworzenia nowych naczyń kapilarnych, co powoduje dostarczanie większej ilości tlenu do pracujących mięśni. Dzięki temu wzrasta kondycja, siła i wytrzymałość ciała. Przeznaczenie: dla średniozaawansowanych i zaawansowanych Cel: wyszczuplenie sylwetki

PILATES BASIC

Poranne zajęcia pilates basic są dla wszystkich którzy wcześnie wstają i chcą aktywnie rozpocząć dzień. Poranne zajęcia rozbudzą Was przed pracą i sprawią, że będziecie mieli mnóstwo energii. Na tych zajęciach nauczysz się podstaw pilatesa takich jak postawa, oddech, poprawne ustawienie ciała w poszczególnych ćwiczeniach. Dzięki tym zajęciom trening na wyższym poziomie stanie się bardziej efektywny. ĆWICZENIA W SKARPETACH ! Przeznaczenie: dla wszystkich

PILATES

Trening mentalny, angażuje mięśnie głębokie brzucha, grzbietu, spłaszcza brzuch, przeciwdziała bólom pleców. Dodatkowo ćwiczenia ukierunkowane są na zwiększenie świadomości swojego ciała, poprawę elastyczności, siły oraz równowagi poprzez wzmacnianie mięśni posturalnych. Pilates jest dobry dla każdego, bez względu na wiek czy stan zdrowia. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzą Cię w dobry nastrój i poprawiają wygląd Twojego ciała. ĆWICZENIA W SKARPETACH ! Przeznaczenie: dla wszystkich

SMUKŁA LINIA

Specjalnie opracowany przez naszych instruktorów zestaw ćwiczeń oparty na podstawowych krokach i komendach fitness mający na celu wyszczuplenie Twojego ciała. Intensywne ćwiczenia mięśni brzucha, talii oraz klatki piersiowej wykonywane z zachowaniem i podkreśleniem wszelkich niezbędnych zasad prawidłowego ułożenia i ustawienia ciała. Nie mogłaś zdecydować się na rodzaj zajęć, aby zgubić tłuszczyk w najbardziej widocznych miejscach? Jeśli tak, to zajęcia Smukła Linia są właśnie dla Ciebie! Proste, ale wykonywane z precyzją i odpowiednią intensywnością ćwiczenia pomogą Ci odzyskać formę. Przeznaczenie: dla wszystkich Cel: smukła talia, płaski brzuch i jędrny biust

STEP choreografia

Ćwiczenia o wysokiej intensywności, polegające na wchodzeniu i schodzeniu na platformę o regulowanej wysokości. Na zajęciach łączymy kroki podstawowe i zaawansowane w efektowne układy choreograficzne. Zajęcia poprawiają pamięć ruchową, koordynację, poczucie rytmu oraz nastrój:). Poza tym, ćwiczenia te mają na celu redukcje tkanki tłuszczowej oraz zwiększenie wytrzymałości organizmu (wyrobienie tzw. kondycji fizycznej). Główny nacisk położony jest na modelowanie mięśni ud, łydek i pośladków. Przeznaczenie: dla średniozaawansowanych i zaawansowanych Cel: wyszczuplenie sylwetki, szczególnie ud, łydek i pośladków

STRETCHING

Zajęcia polegające na rozciąganiu wszystkich partii mięśniowych, prowadzone przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce. Stretching poprawia zakresy ruchu w stawach i wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy czy treningiem siłowym. Dzięki regularnemu rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Przeznaczenie: dla wszystkich

TBC

Trening ogólnorozwojowy, wpływający na poprawę kondycji fizycznej. Jest doskonałym połączenie treningu aerobowego (pierwsza część zajęć) z treningiem wzmacniającym (druga połowa zajęć). Dzięki wykorzystaniu obciążenia – ciężarków lub gum oporowych wymodelujesz sylwetkę oraz wzmocnisz siłę mięśni ramion, ud i pośladków. Na tych zajęciach nie będziesz się nudziła. Przeznaczenie: dla wszystkich Cel: kształtowanie sylwetki, poprawa sprawności, wzmocnienie kości

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Trening, w którym stosujemy ćwiczenia wzmacniające, koordynacyjne, oddechowe oraz rozciągające. Dzięki nim pozbędziesz się wszelkich bólów okolic kręgosłupa, bioder i karku, wzmocnisz mięśnie brzucha, grzbietu i pośladków. Zadbaj nie tylko o sylwetkę ale i o prawidłową postawę ciała ! Przeznaczenie: dla wszystkich

ZUMBA

ZUMBA to zainspirowana latynoskimi rytmami fuzja tańca i aerobiku. Bardzo dynamiczna i ekscytująca, łączy w sobie rytmy latynoskie i międzynarodowe, tj. merengue, salsa, cumbia, reggaeton, flamenco, samba, taniec brzucha, cha-cha, rumba, twist i wiele innych. ZUMBA jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia w świetne samopoczucie, które zostaje na długo poza zajęciami. Proste kroki taneczne, świetne kombinacje ruchów i motywująca muzyka stwarza atmosferę świetnej imprezy. ZUMBA jest ŁATWA, zaprojektowana dla wszystkich, bez ograniczeń wiekowy, kondycyjnych lub umiejętnościowych, po prostu każdy może to robic. Prosta kombinacja kroków, motywująca muzyka oraz unikalna formuła Zumby sprawia, że bawisz się już od pierwszych zajęć. ZUMBA JEST EFEKTYWNA !!! Lekcja cardio z elementami treningu wytrzymałościowego i kształtującego sylwetkę powoduje spalanie ogromnej ilości kalorii, ujędrnia i rzeźbi Twoje ciało.